Plantendag Delfshaven

mei 18, 2022

In Delfshaven was de vraag aan ons gesteld of wij in de wijk Oud Marthenesse een Plantendag wouden realiseren, omdat de mevrouw die het voorheen altijd deed, kortgeleden is overleden. Wij voelden ons daarom ook geroepen als bewonersvereniging, om dit samen met Woonbron op te pakken. Met dank aan de directeur van Delfshaven dat wij dit project voor huurders van Woonbron mochten realiseren.

De huurders hadden een gezellig samenzijn met elkaar onder een genot van een kopje koffie en konden met elkaar vrolijke plantjes voor buiten uit zoeken. Door middel van de aanvraag van de Woonbron-euro.

Wil jij de Woonbron-euro als huurder aanvragen? Ook daar kunnen wij u bij helpen!

• Bedenk samen met de buurt een plan van aanpak voor jullie wijk!
  • Maak een begroting.
  • Vul het aanvraagformulier in op www.woonbron.nl/woonbroneuro. En stuur deze via e-mail of WhatsApp (06 83 90 98 55). Stuur ook uw plan en begroting mee.

*LET OP: Indien de aanvraag goedgekeurd wordt, dien je de kassabonnen, een aantal foto’s en een kort verslag aan te leveren. Ook is de Woonbron-euro niet bedoeld voor de aanschaf van eten of drinken.

Delen op social media